Nekad kinabäbis | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kinabäbis

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kinababis/

Ditt Hex-ID: steam:110000114a97661

Vad är din discord tagg? kinababis

Vem var det som bannade dig? Jag (kinababis)

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-10 010126.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? I min förra överklagan jag skrev så sa 320 att jag har försökt spawna in pengar så jag antar att det är anticheat som har hittat något skumt, men jag har aldrig haft nån typ av mod meny förutom till vanliga gta (kiddions menyn)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle stänga av spelet så jag körde till närmsta garage för att ställa in min bil och efter jag ställde in den i garaget så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte för att jag är inte medveten om att jag har gjort något fel men eftersom jag vart bannad och 320 sa att det var på grund av att jag hade försökt spawna in pengar så tror jag att det inte är felaktig ban. Ifall det går skulle ni kunna rensa mitt inventory / pengarna så att jag kan komma tillbaka på servern. Jag har spelat på servern sen 2021 och försöker bara ha de kul och inte förstöra något på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har kört upp på mount chiliad med en gatubil och fick 1 månad ban sen körde jag inte upp där något mer, jag har blivit bannad för powergameing, rdm, suntförnuft och lite andra dumma saker. Men inget på senaste tiden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt vad jag gjorde för att bli bannad / detectad av anticheatet men jag hoppas att undvika det i framtiden så att det inte händer igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? lite oklart då jag inte vet hur jag har spawnat pengar men jag har avinstallerat kiddions ifall det kan ha varit den som gjorde så jag vart bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Ifall du vill bli unbannad på riktigt då är du ärlig med vad du försökte göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka