Accepterad KimZaN | Whitelist ansökning [Dippen/Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KimZaN

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197973713047

Vad är ditt namn i verkligheten? Kim

Vad är ditt discord namn? KimZaN#4894

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 1984

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kim och ända sen han var liten har han alltid älskat snabba bilar och brandbilar. Jan älskar även att sitta och spela spel på sin fritid, ett av hans favoritspel är FiveM. Jan har växt upp i Multistaden och bor i en liten lägenhet. Jag kan även väldigt mycket inom IT och datorer, ofta när det blir problem hos butiker så blir kim kallad.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag vill hitta ett jobb här på Multistaden, när jag väl får ett jobb så kommer jag utveckla min gubbe genom att köpa nya kläder, bilar osv.
En annan sak är när jag får jobbet så kommer jag hjälpa medborgare så att de gillar servern och rekommenderar servern till andra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på just denna server på grund av att det är Sveriges största server och jag vill göra den ännu större genom att hjälpa medborgare så att de tycker servern är kul!

Hur många timmar har du på FiveM? 4,2tim

Hur hittade du Multistaden? av en Gammal kompis

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej gör jag inte förutom denna

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka