Accepterad KimVender | Medlem ansökning[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

KimVender

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sandra

Vad är ditt discord namn? guzzilago#9014

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 1998

Berätta om din karaktär. Kim Vender är en 25-årig tjej med ursprung från Tyskland. Kims mamma och pappa är tidigare alkoholmissbrukare. Därför har Kim bott på familjehem sedan hon var 5 år gammal. Hon har idag kontakt med sina biologiska föräldrar och har en god relation till dem.
Kim visste vid tidig ålder att hon inte passade in hos andra tjejer. Det har hon fått höra många gånger av sina barndomsvänner. Hon funkar med andra tjejer, men hon känner att hon inte passar in. Kims mamma har alltid drömt om få en flicka som har intressen av smink, kläder och dylikt. Det har inte intresserat henne. Hennes intressen är bilar, fotbollen samt att en dag få bli polis.
Hon har en tuff attityd men är även extremt ödmjuk. Hon är lojal och bryr sig om sina närmaste. Kim är en tjej som står upp för sig själv och vägrar ta skit från någon. Hon är driven samt humoristisk. Det som utmärker sig är att Kim inte gillar att prata om sig själv och hennes bakgrund. Man måste lära känna henne för att få ut information från henne. Därför kan hon anses vara ett mysterium.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med serverns RP är en massa skratt. Jag gillar att hitta nya människor och skapa större nätverk. Därför bjuder jag gärna på mig själv genom min karaktär och hittar på scenarios som gynnar andra motparter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig innebär det att kunna spela klart ett scenario som gör det roligt för bägge parterna. På så sätt gynnar det oss alla som spelar. Man ska därför inte hitta på scenarios som bara är roligt för en själv heller.

Hur hittade du Unive? På youtube

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta intervjun. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive
:unive:

Tillbaka