Nekad kimsis | Medlem ansökning [Facetime]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kimsis

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kim

Vad är ditt discord namn? kem0625

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter chriter söderbeck han är 23 år gamal och kommer från spanien nyligen inflyttad till unive city han har väldigt svårt att skaffa vänner och att socialicera sig hans intressen är bilar och matlagning på sin fritid så brukade han mecka mes sin bil hemma i spainien. Han jobbade som kok på ett ställe i spanien.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att folk ska få en roligt intyck av mig och att skafa många vänner genom att rpa bra och ha bra scerarion så folk inte får tråkigt inblick på mig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver det inte vara tråkigt det ska vara kul och svårt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst och förstår reglerna. META GAMING: man använde info som en karaktär inte vet t.e.x du dör och du går runt och sejger vem som döadade efter du har respawnat.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ej jag har ingen erfarenhet inom rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? min steam är: india scamer eler ykta2. jag har dyslexi så har det i åtanken när ni läser och hundra vad det står och sånt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka