Nekad kimpens_pubis | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klimpens_pubis4

Icke Medlem
Meddelanden
207
Reaction score
66
Vad är ditt namn i verkligheten? pablo

Vad är ditt discord namn? klimpens_pubis

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pablo Galvez 30 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? seriös, sur, glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: att leda ett eget gäng som ska lyckas göra många affärer och bygga upp något stort. Men vägen dit har inte varit enkel. Han föddes i Colombia, ett land präglat av både skönhet och svårigheter, men flyttade till Sverige med sin familj när han bara var runt tio år gammal. Flytten blev en tuff omställning. Språket var främmande, kulturen annorlunda, och vardagen fylld av utmaningar. Pablos familj kämpade från första dagen i det nya landet. De hade inga resurser, ingen trygghet och bodde trångt hos släktingar tills de till slut lyckades spara ihop till en liten lägenhet i ett av stadens mest utsatta områden. Det var ingen drömplats, men det var deras – och det var ett steg framåt. För Pablo blev gatan både en skola och en andra familj. Han lärde sig snabbt hur man klarar sig, hur man bygger respekt och hur man håller sig stark i en tuff miljö. Samtidigt fick han bära ett stort ansvar hemma. Han hjälpte sina föräldrar med allt från att passa småsyskonen till att tolka myndighetsbrev. Det var inte alltid lätt, men

Vad kan du bidra med till serverns RP? med en mogen ton och ett gemensamt fokus på att skapa en intressant och engagerande berättelse. För mig är det viktigt att båda parter har roligt, känner sig delaktiga och får utrymme att utforska sina karaktärer på djupet. Vi är här för att spela tillsammans, inte mot varandra – det handlar om att bygga något meningsfullt ihop."

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig handlar rollspel om mer än att bara vinna eller driva sin egen agenda. Det är ett samspel där båda parter bidrar till berättelsen, och där målet är att ha roligt tillsammans. Jag tycker det är viktigt att man ser det från två sidor – inte bara vad min karaktär kan få ut av situationen, utan också hur vi tillsammans kan bygga upp ett spännande, trovärdigt och minnesvärt scenario. När båda parter är engagerade, lyhörda och öppna för att både ge och ta, då blir rollspel som allra bäst

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag valde att rdma och vdma, vilket blev allvarlig konsekvenser, fick bann i över 15 dagar fick indragen medlem o krim.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, random death match, dödar någon utan anledning, vdm vehicle death match, använder ditt fordon för att döda någon

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ni måste söka på min hex eller på ig id för att se loggs har redan tagit de med mods,

Nekad ansökan
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka