Accepterad kimpa43 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kimpa43

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198286030677/

Ditt Hex-ID: 1100001136ac755

Vad är din discord tagg? K1MPA#9686

Vem var det som bannade dig? taxi3765

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det va ganska självklart att dem bannade mig dem gjorde helt rätt. De såg inte så bra ut när internetet dör precis efter man skrivit på ett kontrakt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle byta en bil/ import som jag har gjort många gånger och de som ja tycker är roligt och göra på serven. sen precis innan ja tryckte eller när ja tryckte på skriva på så blev ja utloggad och allt började ladda på datorn. Mitt internet har varit nere i 2 dagar nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va jag som gjorde fel. Hade jag kunnat logga in direkt så hade jag såklart gjort det och gjort rätt för mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 2 gånger tidigare men det va ett tag sedan då jag inte viste så mycket om rp. har lärt mig mycket på senaste tiden och verkligen tyckt de va kul och spela på er server.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde ha kontaktat en admin på servern och berättat vad som hände. så att dem hade kunnat kontakta den killen som jag bytte med och förklarat vad som hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har tyvärr inte kunnat göra något och jag vill göra rätt för mig så han som ja skulle byta me ska få tillbaka sin bil.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka