Antagen kim_42069 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kim_42069

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kim

Ditt discordnamn: kim_42069

Ange ditt födelsedatum 30 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag gillar hjälpa folk samt jag vill göra en bättre rp nivå på servern tillsammans med andra staffs, Jag gillar när man kan prata med andra staff och komma fram till lösningar ihop så det ska bli bra för alla, Typ om man hamnar i ett staff ärende och kanske inte kan lösa det själv att man ska kunna be andra staffs om hälp med något för staffsen ska kunna sammarbeta ihop som ett lag

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker det mesta funkar på unive bara lite dålig rp hos vissa som jag vill kunna fixa tillsammans med andra staffs ihop vill att vi ska kunna sammarbeta och komma på en bra lösning så det funkar för alla.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska sätta oss och prata och komma på en lösning som funkar för alla på hur vi ska lösa det som exempel typ om det är flera som inte sköter sig kan man ju specca spelarna och prata samtidigt så vi staffsen sammarbetar sp bra som möjligt

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man pratar lungt och trevligt till spelarena samt staffsen och kunna prata så man kommer till en bra lösning och man ska även agera bra man ska inte vara otrevlig mot andra staffs eller andra spelare på servern

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer specca typ hela tiden kanske rpa ibland men mest staff arbete ska även fokusera lite på skolan så ska ballanesa dom 2 så det blir så bra som möjligt

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelar på unive i typ 2 veckor

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff på andra serverar samt även varit ägare på en servern innan så har möe erfarenhet

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka