Nekad Kim12341234 | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kim12341234

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kim

Vad är ditt discord namn? kingen07#0735

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Mårten vidby och född 1998 och 25 år gammal just nu. han hade en dröm sen liten att bil fotbolls proffs men de pengarna han hade så kunna han inte ha råd med rätt utrusning så han blev kickad från fotbollslaget. Efter de så valde han att gå den dåliga vägen ur lösingen så han börja ta droger och drack mkt alkohol medan han fick chansen även joina någar grabbar som bodde i hans ort som var krimminella och han tackade ja till de. så han börja med mkt upp lätt utan han kämpar för livet om någon rör han. Han hänger med sina grabbar på fritden och gör sina grejer som de gör i gänget. mårten har oftast på sig en nike hoodie och ett par jean. som intresse så gillar han mkt bilar och crossar. hans favorit är bmw m5. mårten är en ganska känslo lös kille och han skiter i folk som försöker hata på han eller förnedra han. men med de sagt så längtar han verkligen till han blir medborgare

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och bra språk och inklusive ingen rasist eller något likande. Jag vill vara en helt vanlig medborgare som jobbar och intresserad av bilar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska själv vinna ett argument eller något det är att man ska låta dom andra vinna en konflikt så det blir med realistiskt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag till exempel RDM ( RANDOM DEATH MATCH. Det innebär att man dödar någon utan en anlendning. VDM VEACHILE DEATH MATCH. Det är typ samma sak som RDM fast med bil att man bara kör över någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört lite på strive men inte så mycket men jag har ändå lite erfarenhet inom rp

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har ingenting att tilläga, Jag tror jag fick med allt på forumet

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka