Nekad kim samuelsson | Chef-jobb ansökan [Flinhc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kim samuelsson

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? @👨🏻‍🔧Autoexperten

Vad heter du IRL? elias

Vad heter du på discord? Elias11#5953

Hur gammal är du? 2007

Hur länge har du spelat på Unive? ett halv år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer vara sten mård med dom jag anställer att dom ska vara på jobbet när dom är i tjänst och inte ut på stan med sin bil och snurrar för att dom får högre lön när dom använder /duty när det är på ska dom vara på jobbet och jobba och inte gör nåt annat gör dom det kommer jag ta ett snack med dom på skarpen och säga vad håller du på med att dom inte ska /duty på när dom inte är på jobbet jag kommer att vara nogran vilka jag anställer

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag kan skruva bra och jag använder hela tiden nä jag skruvar så använder jag /me och skriver byter kolv /me kollar vad felet kan vara /me byter kyllare jag vet vad som skas göra på jobbet (och jag är mekaniker på fritiden ochså)

Hur ofta kommer du vara inne? nu på sommarlovet kommer jag vara inne mellan 13.00 till 04.00 sen när skolan börjar så kommer jag vara inne mellan 15.00 till 01.00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja unive är den bästa serven jag har någonsin har spelat på inom rpen

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej kommer aldrig hända

Har du läst våra Regler? jo

-rep tycker du borde utveckla på samtliga punkter

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka