Nekad kim samuelsson | Chef-jobb ansökan [Flinhc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kim samuelsson

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? @👨🏻‍🔧Autoexperten

Vad heter du IRL? Elias

Vad heter du på discord? Elias11#5953

Hur gammal är du? född 2007

Hur länge har du spelat på Unive? ett halv år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer jobba riktigt hårt med auto jag kommer på fram auto det kommer synas det kommer att vara mycket aktivitet folk kommer att jobba bra och om folk inte jobbar så kommer dom att få sparken för jag vill få fram att alla anställda jobbar som dom ska och jag kommer att vara sten hård med att alla ska ha det bra och rolligt på jobbet och man ska inte känna sig varför måste jag jobba nu jag orkar inte då kan man komma till mig och fråga om man kan ta ledigt för i dag.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? min pappa har jobbat med bilar hela livet så jag har varit med min pappa och skruvat på bilar så jag kan alt i en bil som te.x cilinder, kolv,topplock, allt som har med motor vet jag vad är

Hur ofta kommer du vara inne? ungefär 14 timmar men jag kommer gå ut typ och chilla lite eller sånt men. men när jag är inne på unive så är jag inne 2-3 timmar hela tiden men man måste ta lite paus i bland att man inte börjar må illla och så tar man frisk luft sen går man in i gen på unive efter 15 minuters paus

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja man måste för söka att bli chef för jag vill styra och kämpa med yrket

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej bara unive kommer alltid att göra det

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka