Accepterad kim samuelsson | Ban överklagan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kim samuelsson

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199162346218/

Ditt Hex-ID: 110000147a64aea

Vad är din discord tagg? Elias11#5953

Vem var det som bannade dig? Jackz

Hur lång tid var din ban? 2 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: hets ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hättsade i ooc som var helt onödigt av mig jag skulle bara kunna rpa med men man blir lite sur när han dödar mig med besbollträd bara för jag var lite kaxig ig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och dree low och två till åkte till galaxi klubben kan ej skriva det så gick jag in fast det kom vakter till mig och sa ut nu och så kom adam och laggde på mig handfängxel så sa jag ig asså din mamma knullare och sånt men jag ångrar det till 100%

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var mitt fel jag hetsade i ooc jag vet att jag gjorde fel och att det finns en regel som heter ooc hets är ej som ska vara på serven nåt sånt var regeln. jag vart sur för man behöver inte döda nån bara för man kaxar lite inne på en klubb det är därför

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. man ska följa reglerna men det gjorde inte jag nu sorry men jag har alltid lärt mig av minna tidaga bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja bara rpat med och inte hets i ooc jag för står till 100% varför jag vart bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att sluta med hets i occ

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag för står och jag kommer inte hets i ooc från om med nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka