Accepterad killety | Medlem ansökning [jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

killety

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac Larsson

Vad är ditt discord namn? Spasiba Blin#5577

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Hej, jag är Vlad Andersson och är 23 år gammal. Jag kom till Sverige från Ryssland. Mina föräldrar skilde sig när jag var liten, och det var bara min pappa som försökte hjälpa till, medan min mamma letade efter rika män som kunde ge henne ett bättre liv än vad min pappa någonsin skulle kunna erbjuda, även om han gjorde sitt bästa. Min pappa arbetade samtidigt på flera jobb och kämpade för att försörja oss med mat, hyra och ibland något extra som godis. Jag träffade inte min mamma så mycket efter deras skilsmässa, bara sporadiskt under hennes senaste semester och liknande, där hon verkade leva sitt liv. När jag var 16 år och min pappa blev allt sjukare var jag tvungen att avbryta skolan och börja arbeta för att hjälpa till med att försörja oss. Jag hade en dröm om att bli mäklare, men vi behövde pengar mer än någonsin. Vi klarade oss någorlunda ett tag, men min pappas hälsa försämrades, och när jag var 19 år lånade jag pengar av en skum individ för att kunna betala för en kvalificerad läkare på ett bra sjukhus. Men den skumma personen ville ha tillbaka pengarna snabbare än vad jag kunde tjäna ihop på laglig väg, så jag tvingades arbeta för honom. Det värsta tänkbara hände när min pappa avled, och min mamma var inte ens i samma land. Jag bestämde mig då för att fly från Ryssland i hopp om ett bättre liv någon annanstans. Jag följde lite i min mammas fotspår, förutom att jag inte letade efter en rik partner. Efter att ha tagit mig ur den svåra situationen började jag om och drömde om att bli mäklare i ett nytt land med nya möjligheter. Jag har fortfarande ingen aning om min mammas öde, och jag hoppas att det förblir så. Livet har varit tufft, men jag kämpar på och ser framåt. Vlad Andersson, redo att ge mitt bästa och skapa en bättre framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett försök till en bättre RP nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna utan spela för att ha roligt

Hur hittade du Unive? återkommande spelare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka