Accepterad killes | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

killes

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198152696389/

Ditt Hex-ID: 11000010b784245

Vad är din discord tagg? killes#8755

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 9 dagar 23 timmar 18 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Eken. Återstår: 9 dagar 23 timmar 18 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är inte helt säker, jag tror att att det var för att jag gjorde 2 donuts på torget kan inte komma på något annat som är emot reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på torget och gjorde 2 donuts parkerade bilen pratade med lite folk sen blev jag bannad för sunt förnuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban jag gjorde 2 donuts på torget alltså med bilen och det är emot reglerna men såg ett antal fler personer som vdmade och gjorde samma sak men blev inte bannade. Men fattar att jag gjorde fel men 10 dagar känns lite mycket för 2 donuts men förstår fortfarande att jag gjorde fel!

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första bannen var för sunt förnuft och det var när jag var ny till staden och inte visste att man inte fick bära min kompis på en voi för att jag skulle köra honom till sjukhuset. Min andra ban var för full ooc men det skulle varit halv för sa till en ny kille att han skulle använda muskel e men har lärt mig att skriva istället för att säga det ingame till skillnad från detta nu som de sa att jag kunde säga istället för att skriva i ooc chatten. Och min 3 var för full ooc och det var för att jag sa '' min hjärna krånglar'' vilket jag har förklarat att jag blev tillsagd av supports att säga eftersom min datorn kraschar ofta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade såklart bara parkerat min bil utan att göra 2 donuts och ska tänka på det vid viktiga platser som tillexempel alla garage eller jobb platser som mekonomen eller autoexperten alla ''greenzones''.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att somsagt bara köra in bilen lungt och parkera och inte hålla på med onödiga saker vid alla ''grenzones'' för bästa rp'n som möjligt!

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka