Nekad Kilean69Horses | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kilean69Horses

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Kilean27

Vad är ditt namn i verkligheten? Kilean

Vad är ditt discord namn? John Andreas#2631

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2006

Berätta om din karaktär. John Andreas, född den 21:a Juli 1984, är en lärare som coachar om hur man blir en gentleman. Han har en ovanligt hög level av testosteron vilket gör att han kan vara spontan och energifull. Han har ett intresse i sport motorcyklar och gamla muskelbilar. John är också en proffsboxare och vann UFC 1998. Än idag är John Andreas pigg och kvick då han boxas på gymmet dagligen.
Johns coaching har hjälpt många män med deras maskulinitets problem och hur de ska uppföra sig för att bli framgångsrika.

När John var yngre, bodde han i förorten av Los Santos. När han senare blev inblandad i gängkriminalitet åkte han fast för bilstöld och var tvungen att betala böter. När John eventuellt inte kunde betala böter eller skulder från andra gangsters erbjöd hans kompis ett jobb att fimpa en annan gangster. När John sedan åkte fast för mordet fick han 14 år på kåken. John och domstolen gjorde en överenskommelse om att John skulle ge polisen mer information om gängen i utbyte mot att John blev frisläppt. Detta gjorde att polisen kunde halta det mesta av gängkriminaliteten i Los Santos samtidigt som John blev frisläppt.

John har annars ett bra självförtroende och vet alltid att han har rätt. Han kan vara rätt så subjektiv till diskussioner samt att han är rätt så tjurig. Däremot så har han en mjuk sida som går att nå.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag håller min roleplay på en hög och sansad nivå, samt hjälper nya spelare med ärenden. Jag har ett jobb hos Görans Taxibolag så fort jag blir whitelistad och ser fram emot att bidra till serverns kommunikationer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har många mål inom serverns yta och är mycket intresserad av bilarna som är till salu. Jag vill kunna jobba hårt för att nå en ekonomisk frihet på servern samt bidra till att göra Unive en bättre plats för alla.

Hur hittade du Unive? Min kompis berättade om servern och jag fastnade så fort jag började spela.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ha en anna plats där min verklighet är styrd av serverns användare. Jag vill vara del av ett digitalt samhälle som utvecklas dag för dag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar ibland på den engelska bilservern RSM Freeroam.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top