Accepterad Kilean69Horses | Ban överklagan [Rosengard]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kilean69Horses

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kilean27

Ditt Hex-ID: 110000109a08b52

Vad är din discord tagg? Kilean#2631

Vem var det som bannade dig? Savage

Hur lång tid var din ban? 60 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att min kompis skojade med ett krimgäng. Jag satt i hans bil och därför ansågs jag att också ha varit skyldig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis blev sparkad, inte bannad men sparkad, medan jag satt i hans bil. Då åkte bilen in i en byggnad så jag låtsades inte om att min kompis ens hade funnits för RP:ns skull. därefter blev jag avstängd i 60 minuter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban eftersom att jag egentligen inte gjorde något fel samt att min kompis som kan kanske hade lite dålig RP böev bara sparkad, inte bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kanske har blivit bannad någon gång men det är inget jag kommer ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat RP:a att min kompis bara hade försvunnit helt plötsligt men tror inte det hade varit så verklighetstroget, lite powergaming. Bättre att bara dra det under mattan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej inte direkt, kanske att jag inte ska vara bland folk som bidrar med dålig RP men annars fattar jag inte alls varför jag ens blev avstängd.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka