kiko090313
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aboudy
Vad är ditt discord namn? kiko090313
Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2005
Berätta om din karaktär. Mitt namn är aboudy jag är 19 år gammal och bor i helsingborg jag spelar mycket dator spel på min fritid älskar mat
Vad kan du bidra med till serverns RP? nya ideer med massa roliga saker
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för andra laget
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Använda sig av svenska språket , respekt mot alla medlemar, undvika smutkasting
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej men har kollat mycket youtube
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag kommer spela verkligen med glädje och utföra mig bra
Vad är ditt discord namn? kiko090313
Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2005
Berätta om din karaktär. Mitt namn är aboudy jag är 19 år gammal och bor i helsingborg jag spelar mycket dator spel på min fritid älskar mat
Vad kan du bidra med till serverns RP? nya ideer med massa roliga saker
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för andra laget
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Använda sig av svenska språket , respekt mot alla medlemar, undvika smutkasting
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej men har kollat mycket youtube
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag kommer spela verkligen med glädje och utföra mig bra