Länk till din steam profil: kiko00034
Ditt Hex-ID: wkmwwl
Vad är din discord tagg? har ingen
Vem var det som bannade dig? Axeeeo
Hur lång tid var din ban? permament
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? råka säga n-ordet och det är permament
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? att jag sa något rasistiskt
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. han sa jag skulle härma han hella tiden och i slut gjorde nån mig säga ordet
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va mitt fel
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte haft
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja ba sticka ifrån
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att vara snäll och lalla inte
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp
Ditt Hex-ID: wkmwwl
Vad är din discord tagg? har ingen
Vem var det som bannade dig? Axeeeo
Hur lång tid var din ban? permament
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? råka säga n-ordet och det är permament
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? att jag sa något rasistiskt
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. han sa jag skulle härma han hella tiden och i slut gjorde nån mig säga ordet
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va mitt fel
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte haft
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja ba sticka ifrån
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att vara snäll och lalla inte
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp