Nekad kiko | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kiko

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kristian

Vad är ditt discord namn? Kiko#9917

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär: kiko you är 21 år gammal. Karaktären är en kille. Han jobbar just nu på Postnord och har varit anställd där i ungefär 3 månader. kiko är växte upp i Skåne där hade han en bra och trevlig uppväxt där han med två duktiga föräldrar fick lära sig allt gällande respekt och hur du ska bete dig emot dina med människor! För ungefär 6 månader sedan så flyttade kiko och hans bästa vän biggie till staden Unive. biggie är en person som kom in i hans liv när kiko var 13år, de spelade med varandra och blev väldigt bra vänner. De har sedan dess varit bästavänner, och nu har de som sagt flyttat till staden Unive. Både kiko och hans bästa vän biggi delar verkligen samma intressen. Båda två är extremt intresserade av bilar och motorer, då kikos pappa har jobbat som bilmekaniker hela livet. Min karaktär har en stor passion inom att jobba med bilar och motorer så kiko dröm jobb är att bli anställd på Mekonomen eller Falck.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min karaktär kiko är grundad för att ha roligt, sprida glädje, vara hjälpsam, vara trevlig & snäll. Utveckla min och alla andras rp! Genom att visa hur bra rp ska se ut så att folk kan ta efter de är de jag ska bidra med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad som menas med att motpartens vinst i ett sinario är att man inte bara ska tänka på säj själv man ska även tänka på hur andra har de i ett sinario och försöka göra så att både parterna har de kul och att de är okej att förlora sinoarion som till exempel om man argumenterar så behöver jag inte altid vina argumentet och kan låta den andra parten vina så att de blir roligar att rpa.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive på youtube och mina vänner beretade om unive

Du har alltid 48 timmar på dig att ta intervju annars blir den automatiskt nekad.

Din medlemskap ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka