Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/eztysrelac1/
Vad är ditt namn i verkligheten? Göran
Vad är ditt discord namn? Kigweekz/Relac
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. Göran P va namnet. tycker om bilar och weed. laglydig man på 30år. tycker om att hjälpa till när de behövs, skruvar en del med bilar samt hojar, jobba hårt gå i pension och leva lyx livet. med familj och vänner sitta på bryggan och bara filosofera
Mvh Göran
Varför ska just du bli Medlem på Unive? har prövat server nu en tid. gillar den sen har jag några kompisar som spelar här
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? några kompisar som spelar här
sen har jag kollat lite twitch och ser ut att vara en bra server.
Hur hittade du Unive? genom twitch
Vad har du för mål med ditt rollspel? för att förbättra min roleplay
Vad har du som mål att uppnå på Unive? leva livet hitta min true and only u know
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Göran
Vad är ditt discord namn? Kigweekz/Relac
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. Göran P va namnet. tycker om bilar och weed. laglydig man på 30år. tycker om att hjälpa till när de behövs, skruvar en del med bilar samt hojar, jobba hårt gå i pension och leva lyx livet. med familj och vänner sitta på bryggan och bara filosofera
Varför ska just du bli Medlem på Unive? har prövat server nu en tid. gillar den sen har jag några kompisar som spelar här
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? några kompisar som spelar här
Hur hittade du Unive? genom twitch
Vad har du för mål med ditt rollspel? för att förbättra min roleplay
Vad har du som mål att uppnå på Unive? leva livet hitta min true and only u know
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej