Accepterad KieranKirk | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KieranKirk

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/wefgwegwqdw/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: live från kumla mannen

Vad är din discord tagg? vd#8889

Vem var det som bannade dig? Zaki

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Utan att veta från båda parterna vad som har hänt eller ens utan någon förklaring är det lätt att man får fel synpunkt på vad som har hänt och det kan se värre ut än vad det är.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag och min polare åker i våran 740 och väntar på en till, han dyker upp på en baxad motorcykel och precis då kommer ägarna av motorcykeln. Min polare får panik hoppar in i bilen han som kör körde imot dom o väjde precis framför dom och kör iväg. Dom följer efter efter och rammar oss en bit bort och jag ser att min polare flyger ut ur bilen och slår av ena killen motorcykeln. Jag inser då att den andra killen som stod bredvid kommer bli ett problem och hela situationen var väldigt stressig. Jag väljer då att hoppa ut ur bilen och slå av killen från motorcykeln så vi kan fly platsen. Jag hoppar ut och precis när jag lägger slaget ser jag att han drar fram en uzi och siktar, det var svårt för mig att se det innan jag slog då det är väldigt laggigt på servern, ligger inte på många fps. Efter det förstår jag att killen förmodligen inte kommer vilja snacka över en kaffe o bulle utan med största sannolikhet lägga ett skott i min panna. Hade större summa kontanter på mig och tar då beslutet att lägga ett slag i hans skalle direkt när han kom upp från backen med följd av en spark i skallen när han låg ner. Visst det kan ha varit dumt och fel av mig och det står jag för men att banna tycker jag var lite o ta i. Har lirat o grindat väldigt mycket på servern senaste och skulle vilja fortsätta med det. Mvh

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ni bedömer enligt texten ovan.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ej bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det rätta skulle vara att häva upp händerna när han riktade vapen men i detta läget va det lite svårt och det hela eskalerade till kaos.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det är bättre att va lugn och ta sin tid i vissa situationer

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka