Accepterad Kidsez | Whitelist ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kidsez

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Kidsez

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199046304682

Vad är ditt namn i verkligheten? Ravin Hussein

Vad är ditt discord namn? Mr.Raven #8231

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2004

Berätta om din karaktär. Han är en snäll och trevlig person som heter Mr Raven och han har aldrig brytit mot några lager förutom 1 och det är att han älskarrrrr... Snabba bilar, så han vill köra snabbt men om han blir tillsagd eller en varning så saktar han ner också vid rätt läge alltså när han ser poliser så saktar han ner. Han är en bra förare också trevlig person men kan slåss om det behövs eftersom han gick på boxning när han växte upp och han kan ett och annat. Han är ganska stabil ekonomiskt.

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom jag älskar fivem och lyssnar på regler, brukar spela på min brorsas data på eran server och älskar den. Men också för att jag hatar rd:mare och älskar och gå runt o RP:ea.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag älskar fivem och lyssnar på regler, brukar spela på min brorsas data på eran server och älskar den. Men också för att jag hatar rd:mare och älskar och gå runt o RP:ea.

Hur många timmar har du på FiveM? runt 20 timmar

Hur hittade du Multistaden? Min Store brorsa brukar spela på eran server!

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej faktiskt inte som sagt gillar RP och bryter inte mot regler

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej väntar på att spela på eran

Tack för din Whitelist Ansökan. Din Whitelist Ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Whitelist Ansökningar Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka