Nekad kidon3R3 | Medlem ansökning [Einar06]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kidon3R3

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas

Vad är ditt discord namn? Rorschach#9361

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2004

Berätta om din karaktär. Alex Oway föddes den 26 september 2000 i Detroit michigan, hans föräldrar lämnade honom tidigt som 3 åring för att bo med hans mormor pågrund av att dom inte kunde ta hand om honom för att dom var för fattiga. Alex har alltid varit en hyperaktiv och impulsiv, han tar inte skit av många och hans dröm har alltid varit att bli en gangster. han har alltid hängt med problembarnen och han älskar adrenalinet från att göra brott. Han lärde sig tidigt hur världen funkar och att man inte ska lita på någon i den. han lever i nuet och om det finns pengar att tjäna så är han där för att hämta dom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer köra seriöst rp och medspelare ska känna att jag tar min roll seriöst och att jag följer reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela bara för att vinna ett scenario eftersom att det ska vara kul för den andra sidan också eftersom man kan fortfarande ha ett roligt scenario utan att vinna. det går ut på att alla ska ha kul och inte bara du.

Hur hittade du Unive? En vän rekomenderade det till mig

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka