Nekad Kidkombatse | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kidkombatse

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? Kidkombatse

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yann Ohlsson och har i hela sitt liv velat bli rik. Han har jobbat som och jobbar som byggarbetare och Yann älskar flygplan, pengar och frihet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att jag deltar i saker som kan öka intresset hos andra inom servern, som till exempel gå med i ett gäng för att polisen ska ha något att göra eller vara polis så att kriminella har något att gömma sig för.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska inte bara tänka på att vinna själv, att man om man till exempel blir rånad ska man inte hålla på försöka vinna själv och komma undan utan att man helt enkelt accepterar förlusten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler och några exempel på regler är rdm: att man måste ha en anledning till att död någon. VDM: vilket innebär att man inte får använda sitt fordon som ett vapen utan anledning. Fearrp: Innebär att man måste värna om sitt liv och att man inte ska vara helt orädd. Combat logging: Innebär att man inte får logga ut eller lämna spelet mitt i ett scenario. Meta gaming: Innebär att man inte får använda information i spelet som sin karaktär inte vet om.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenhet inom rollspel från

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det finns inte något mer jag vill berätta om mig själv som är relevant för ansökan.

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Utveckla "Berätta om din karaktär."

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka