Accepterad Kickeman | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kickeman

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Kickeman

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/niklastomat1/

Vad är ditt namn i verkligheten? Niklas

Vad är ditt discord namn? DripZ#7545

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Don Volkova 23år, Flyttade till Sverige när han var 4år, När Don var ungefär 12år så omkom hans föräldrar i en bilolycka sägs det. Sen det så har Don och hans bror Mikael klarat sig själva, Don skulle jag kunna säga är en rätt stabil man men har ett hett temprament om det är saker som gäller då. Inget så speciellt kriminellt förflutet i sig men har haft kusiner som är fast i det där. Dons intressen är att hålla på med Bilar, gillar alldeles för mycket fart och att saker alltid ska hända, rätt driven person, Men att börja jävlas med Don är ett problem ingen kommer att komma ut ifrån..

Varför ska just du bli whitelistad? Känner att jag kommer att kunna bidra med en hel det feta scenarion vilket jag endast är ute efter, sprida energi runtom allmänna människor som kommer spela på servern då.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Känner att denna server kommer bli superduper när den väl kommer upp! Vill bidra med det bästa jag kan inom RP't!

Hur många timmar har du på FiveM? 990h

Hur hittade du Multistaden? Sökte bland olika servrar helt enkelt

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu letar jag efter en rätt så seriös server, Drev själv runt en server för ungefär 4 månader sedan.

Godkänd, du kommer att få whitelist rollen på discord, välkommen!

Låser och arkiverar.

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka