Nekad Kian123 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kian123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kian Sundström

Vad är ditt discord namn? Kian#0322

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kian Gonzalez och är född 1988 på en gård med sina föräldrar som ligger vid Skåne, när Kian var 7 år gammal han hade precis börjat i 1an på en skola. Men då så händer det som ej får hända hans mamma går bort i cancer och pappan har svåra missbruks problem, så det var ganska tufft för Kian men han var stark och kämpade hela tiden, Kian är nu 34 år och bor tillsammans med sin familj som är 2 barn och Kians fru. Men nu är Kian kriminell och har en Mc-Klubb efter sig så han söker efter skydd men han hittar ej det. Men nu så har han flyttat till staden Unive City och ska söka skydd där men också jobba som yrkeskriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att få en bra rp nivå och att lära ut andra hur man rpar på ett bra sett och att det ska vara roligt för båda karaktärerna att spela i ett senario. jag kan bidra men mycket om jag blir medlem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara roligt för båda och att jag ej bryter mot reglerna powergaming och Fail rp suntförnuft.

Hur hittade du Unive? Genom Twitch och vänner.

1689168233771.png

Du vart nekad igår pga att du lär vänta 2 veckor efter din unban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka