Accepterad Khazra11 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raketen

Icke Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198801676856/

Ditt Hex-ID: 11000013226ea38

Vad är din discord tagg? Benim Bachro#6089

Vem var det som bannade dig? Eliasc123

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: cqhrfy Andledning: grov powergaming Går ut om: 6 dag 23 timmar Placerad av: Eliasc123

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag ska förklara allt, jag och mina vänner åkte till kokset då det skottades där och vi skulle hämta våra vänner. Medans vi åker dit och sitter i bilen så är jag ut-tappad och läser dc meddelanden, sen när jag kommer in tillbaka så hade vi krockat såg det när dem andra hade hoppat ut så jag hoppar ut och han andra lagar sen skulle vi hoppa sup. Jag vet att det var jätte fel det vi gjorde. Och jag skulle inte hoppat ut direkt utan skulle fråga vad som hände då jag var utabbad..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag läste dc meddelanden/voltade några rundor

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju ej felaktig då vi voltade och sen hoppa vi ut. Men jag lovar jag såg it krocken då jag var utabbad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bannad för c logg 2 gånger men 1 av dem var ett missförstånd och felaktiga. sne PG en gång när ja gnyss blev medlem och hoppa ur en bil i 60km.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade nog frågat vad som hände och rpa som jag typ fick panik och ej kom ihåg nått från krocjen innan jag bara hoppar ut ur bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka