Accepterad Khazra11 | Ansökan till Servervakt [Rsmelle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Raketen

Icke Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper Khazrai

Vad heter du på discord? Khazzrai 📸#6089

Ange ditt födelsedatum 3 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag har skola:

MÅN: 08:30-15:00
TIS: 09:00-14:55
ONS 08:00-14:00
TOR: 09:20-14:50
FRE 09:00-14:50

Efter skolan brukar jag bara gå hem och spela unive ibland warzone direkt när jag kommer hem tills typ jag lägger mig äter ju middag osånt förstås. Gymmar också ca 3 gånger veckan. och på helgerna brukar jag vara med vänner på eftermiddagen.
Men skulle jag säga att jag spelar rätt mycket är väldigt aktiv. På loven brukar jag för det mesta spela hela dagen.
så skulle säga jag är oftast aktiv från när jag kommer hem från skolan tills jag sover ifall jag inte ska göra något under dagen. (Kommer såklart ta pauser under dagarna men är aktiv väldigt mycket ändå)

Hur länge har du varit medlem på Unive? snart 5 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) ttps://cdn.discordapp.com/attachments/1047574359952334888/1047802140787216454/image.png vill tillägga att bannen jag fick av nizze var felaktig och fick alla mina roller samt unban efter 1 dag då det blev ett missförstånd/fel

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska rpa som vanligt men deras uppgift är att underlätta för staffsen och hjälpa till med RPN som en förebild för alla i staden. Ibland kicka/sv banna nån ifall det gjort nått regelbrott men först om tex nån lallar på trygg/piren skulle jag not först skicka en /m på att han måste börja bete sig om han ej lyssnar och bara fortsätter kan man nog behöva sparka ut personen så dem lär sig. En servervakt ska liksom underlätta för staff teamet så dem ej behöver göra allting. Tycker servervakter har koll på lite lättare regelbrott såsom lall, vdm, rdm osv medans staffs mer på det större men om man ser nån göra nått grovt regelbrott så ger man dem en 1 ban sen skickar in klipp till staffs så får dem bedömma om dem vill förlänga eller ej helt upp till dem.

Varför vill du bli servervakt på servern? Ja vill bli server vakt dör jag har sätt mycket dåliga grejer i servern på det sistone. Och vill underlätta för alla staffs i staden samt förbättra RPN för alla. Jag är väldigt aktiv på servern och vill väldigt väll och att denna server ska få ett riktigt bra ryckte om sig Jag vill hjälpa unive så gott jag kan med RPN. Jag vill också att alla nya som kommer till unive vill se att det är en seriös server med hög rp nivå och ingen lall server. Jag har inte varit serverakt innan men jag kan alla commands.

/sv = skriver i servervakt chatten.
/revive [id] du revivar någon eller dig själv
/kick (id) (anledning) du kickar någon så dom kan direkt gå in igen som en varning kan de vara.
/dv tar bort bil som är närmst dig.
/toggleid du gör så att du kan se allas id
/svban [id] [anledning] du bannar någon i en timme.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man abusar sina perms för att vinna eller få fördelar ett scenario t. ex under en skottlossning så dör man men revivar bara för att inte bli lootad eller dumpad. Eller att man undviker att ta åtgärder mot folk bara för ma när deras vän.

Tillbaka