Accepterad Khanzler | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Khanzler

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/32817/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felipe Chicas

Vad är ditt discord namn? keyorix#1103

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 1997

Berätta om din karaktär. Namnet är Andreas Karlsson och är 24 år. Min bakrund är att jag blev uppvuxen i en mixad familj med både bra och dåliga sidor av familjen. Utbildning var ett måste om du skulle klara dig med respekt i familjen vilket gjorde de enkelt för mig att få min familjs uppmärksamhet och respekt. Jag vill därför börja utbilda mig till polis.
Mina intressen är att gå till gym och även umgås med vänner och jobba. Om jag blir polis som är drömyrket så lär jag älska och jobba ännu mer.

Mina känslor är att jag är en väldigt stabil människa psykiskt och fysiskt. samt att jag har ett stort medhjärta.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer ta det seriöst. Jag kommer hjälpa dem som behöver hjälp. Jobba och inte bara latcha runt som att det vore skoj. Utan behandla det som att det är faktiskt jag som lever där.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För som sagt så tar jag det väldigt seriöst. Vill börja på en server där jag vet att det kommer hända någonting och det kommer det på multistaden.

Hur hittade du Multistaden? Hittade den på Fivem När jag sökte genom svenska servrar och även kollat på youtube där personer spelat på eran server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli polis och det är de målet jag kommer ha tills jag blir det och sedan stiga i rank hos polismyndigheten.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. Jag spelade för RoyalCrew men den var inte så seriös. Man bara dog så fort man såg någon så tyckte inte det var kul.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka