Accepterad khaloodi | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

khaloodi

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fehodi

Vad är ditt discord namn? el chapo#0980

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 1988

Berätta om din karaktär. karaktär. ### KOMPLETERING ENLIGT FÖLJANDE ANSÖKAN

https://www.unive.se/threads/khaloodi-medlem-ansökning.144127/#post-491863
Mitt karaktär heter El José Från Cuba, Har flyttat här eftersom Morsan var sjuk för mycket cocain, Pappa var en knarklord, så jag var tvungen att fly från rädsla så jag kommer till denna stad för att kunna leva ett normalt liv, Jobba med advokat är mitt mål och få alla människor som inte lyder lagen sitta inne! Så min karaktär är att få allt ska va i ordning och reda!

José är en individ som inte räds de tuffaste och svåraste av uppdrag. Han vill bygga en ärofylld och framgångsrik karriär i Unive city. Han är väldigt familjekär och ser fram emot att kunna ta sig an ett jobb, vilket som för att spara ihop en slant och utöka sin familj.

José är väldigt rak på sak, tydlig och kan framstå som dryg och självisk ibland. Men José gillar inte o stå och babbla. Han vill ha snabba puckar.

José brister i sin svenska så han brukar skämta runt på spanska, han gillar och använda ordet cojones. José respekterar rättsväsendet och arbetar alltid utifrån att främja den.

Han är dock introvert och föredrar att jobba ensam istället för i grupp. Han gillar inte sociala sammankomster.

Han tar hand om sina nära och vill alltid skratta och le!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att skapa ordning och reda! Att alla ska lyda lagen och fullfölja mitt dröm är att öppna ett eget advokatfirma! Även respektera alla Rp reglerna! Göra att alla ska ha kul när de träffar på El José,att alla ska bli vän med han!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man inte ska en vinnarskalle, att alla ska ha lika mycket kul så man inte förstör hela grejen med Rp och vara respektfulla till varandra

Hur hittade du Unive? Från en vän som spelar samma server ett bra tag!

Det står ju klart och tydligt komplettering!!!! Det från min egna, det stod klart och tydligt utveckla mer!!! Hur är det plagiat från min egna text???

Nekad, Plagiat tar från en gammal ansökan
Det står ju klart och tydligt komplettering!!!! Det från min egna, det stod klart och tydligt utveckla mer!!! Hur är det plagiat från min egna text???

Godkännd efter muntlig välkommen till unive :)

𝙼𝚎𝚍 𝚟ä𝚗𝚐𝚕𝚒𝚐𝚊 𝙷ä𝚕𝚜𝚗𝚒𝚗𝚐𝚊𝚛 𝚂𝚟𝚞𝚕𝚕𝚘 :)

- 𝓜𝓮𝓭𝓵𝓮𝓶𝓼𝓴𝓪𝓹𝓼 𝓐𝓷𝓼𝓿𝓪𝓻𝓲𝓰
- 𝓟𝓮𝓭
- 𝓚𝓻𝓲𝓶𝓲𝓷𝓮𝓵𝓵
- 𝓜𝓮𝓭𝓵𝓮𝓶

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka