Nekad Khalil wurki | Medlem ansökning (k10m01

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jakub ahmed

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Yakob

Vad är ditt discord namn? FROAK778

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bobby Brown han har haft en tuff uppväxt han kom från ett annat land och blev kallad fetto tjockis och köttbulle tiden gick och han blev mer och mer mobbad. När han gick ur skolan började han hänga med en kriminella sidan och han blev springpojke i ett gäng och han langade vapen och droger till dem och när han hade gjort de ett tag vart han fast medlem och han började gå runt beväpnad och ta droger. Han kunde inte bete sig bland andra människor han sköt bland andra människor och polisen kom och satte in han. När han hade sutit i fängelset ett tag så började han må dåligt först visste inte han var de va men sen kom han på att de va för droger. Så polisen fick lov att köra han akut till sjukhuset när han va på sjukhuset sa sjukvårdaren att han skulle klara sig fint.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kommer att försöka utveckla servern och försöka hjälpa folk så mycket som möjligt efter som jag själv har väldigt bra rp så kan jag hjälpa väldigt många som är nya till fivem som har unive som sin första server

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska ha kul på servern även fast motparten vinner Tex i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm är när du dödar någon utan anledning och vdm är när du använder din bil som ett vapen och prata meta är när du tar information utanför spelet in i unive.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har spelat fivem innan men tänker börja igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det var bra så tack för ni tar er tid och läser igenom min ansökan.

Nekad.
Anledning: Endast en ansökan på 24 timmar.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka