Nekad khalil turki | Ban överklagan [Complain]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

khalil turki

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199233136185

Ditt Hex-ID: steam:11000014bde7639

Vad är din discord tagg? DREAM BELUGA#4605

Vem var det som bannade dig? Jacob

Hur lång tid var din ban? 1 Dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror för att det såg som att jag bara slog personen fast att han jagade mig från början och slog mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag skulle köpa en motorcykel så kom det en person och bara slog mig från ingenstans. Så vi började slåss sen så började han springa efter mig fast att jag sprang ifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den personen som banna mig borde ha snackat med mig eller frågat vad som har hänt än att bara banna mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad i unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att bara gå ifrån än att slå han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att aldrig slå tillbaka oavsett vad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag fattar.

Du står och matar slag på en annan person på piren, ser inte alls bra ut. Extremt lall.

Jag tycker att du får ta och vänta ut bannen då jag anser att du lär dig bäst så och den endast är på 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka