Nekad Khaled94000 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Khaled94000

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/JSQKHA/

Ditt Hex-ID: 110000149223de7

Vad är din discord tagg? JSQ KHD#6640

Vem var det som bannade dig? det står inte vem som bannade mig

Hur lång tid var din ban? Blev kickad så jag kan inte se

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det händer ingenting jag försöker komma in men det laddar bara och när någon inbjuder mig så står det att jag är bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade tagga en staff och viste inte det jag var ny till serven så jag hade ingen aning om varför jag blev bannad från det så jag hoppas att ni kan hjälpa mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag frågade om att någon skulle hjälpa mig med en sak och då blev jag bannad så jag har ingen aning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en felaktig Jag frågade om att någon skulle hjälpa mig med en sak och då blev jag bannad så jag har ingen aning och som jag sa att jag var ny så jag visste inte att man kan inte tagga.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag skulle ha läst reglerna innan allt eller att jag skulle inte ha taggad någon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag måste läsa reglerna innan allt så inget händer

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Du är bannad för att du
1. Diskuterar bans
2. Medlar ärende (vill ta ärende annan ån dig själv)
Om du tycker det är felaktigt har du inte förstått reglerna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka