Accepterad kh163 | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kh163

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? edwin

Vad är ditt discord namn? kh163

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter lars svensson, Hans uppväxt var väldigt stabil då han alltid lyckades hålla sig borta från dåliga umgängen. Hans Mamma och Pappa var alltid väldigt snälla och fanns alltid för honom när han behövde prata ut eller något liknade. Hans mamma jobbade som sjukvårdare och hans pappa som läkare. Vilket har gjort att dom har haft en stabil inkomst så han kunde gå på sporter osv. Hans intressen har formats lite från vad hans föräldrar gillar och båda 2 är väldigt intresserade utav sjukvård. Så det är hans största intresse. Han är också intresserad utav fotboll och fifa då han spelar det väldigt mycket på sin fritid. Hans känslor är väldigt starka han brukar inte ha problem med att visa sig ledsen ifall han är det. Och han är ofta mycket glad och engagerad i samtals ämnen som kommer upp under måltiderna med familjen. Hans framtids planer är att söka till sjukvårdare och sedan försöka jobba sig upp långsamt men säkert till att bli en chef en dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med väldigt roliga scenarion på servern och hålla en hög rp nivå som gör att spelarna på unive kommer tycka det är väldigt kul. Jag kommer också se till att min rp inte kommer vara dålig och förstöra för folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att ifall 2 personer kommer fram till mig och säger upp med händer och fast att jag har ett vapen ska jag ta upp händerna ändå för att dom rikta först och jag ska då¨spela för deras vinst och lyssna på dom.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes jag har läst reglerna. VDM= använder sitt fordon som vapen. RDM= dödar någon utan anledning. NLR= ifall man dör ska man inte minnas scenariot.,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat fivem förut.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka