Accepterad Kezy | Medlem ansökning [Rraayce]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kezy

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias

Vad är ditt discord namn? mattias018429

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2010

Berätta om din karaktär. Kezy. Kezy hade en dålig uppväxt i stockholm norsborg där han sålade droger, vapen och kriminella saker. Kezy är 35 år gammal. Han gillar inte detta kriminella livet men han har inget val. Bland alla andra kriminella så var han som hade den mest tuffaste uppväxten. Han flyttade till göteborg för att sluta med kriminalitet men det gick inte så bra. Efter en hel vecka kom hans gäng från stockholm och sköt han för att han lämmna. Kezy blev skjuten 2 gånger i magen. Han fördes till sjukhus. Kezy är en snäll och trevlig person som gillar att göra roliga grejer och vill bli något bra i framtiden men det gick inte som planerat tydligen. Hans mamma hade dött under en hjärt attack och hans farsa är en väldigt berusad person. Så kezy lever själv i en liten lägenhet. Efter ett par år slutade han med kriminalitet. Han flyttade till en stad som heter unive och i staden unive så ville han bli polis för att stoppa kriminalitet och få personer att gå till rätta vägen inte den vägen kezy tog. Kezy blir studerande för att lära sig, han går på massa utbildningar såsom grundutbildning och vidareutbildning. Efter par månader får kezy barn. Han slutar me jobbet och blir kriminell för att det är inte tillräckligt med lön. Han blir kriminell igen och är tvungen att leva detta tuffa livet. Han tjänar massa pengar till sin familj. Detta var inte bra ide att göra. Så han slutar med allt detta och lämmnar hans familj. Han blir sjukvårdare istället för att hjälpa dom som mår dåligt. Hans framtid blir bättre och bättre. Såklart saknar han hans familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med social rp, roliga stunder på unive. Jag kommer att lära dom icke medlemmarna vad som är fel och rätt. blir jag medlem kommer jag lova att jag inte gör regelbrott. Jag förstår att reglerna finns för att allting ska va i ordning.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte själv ska vinna hella tiden utan man ska låta andra vinna senarios så att alla har roligt. T.ex. Om jag blir stoppad av polisen så ska jag stanna endå om jag har begått ett brott som t.ex. kört utan körkort eller snott en bil. Det ska vara roligt för både motparten och mig. Man ska liksom sätta sig i den andras position och tänka skulle det här vart roligt för mig ?.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Powergaming är när man rpar utan skador, att du krockar med bil och inte säger aj. Suntförnuft är att du ska tänka logisk.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört fivem i 2 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag älskar Unive

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka