Nekad Kezy.1 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kezy.1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias Eeso

Vad är ditt discord namn? Kezy.1 eller real.kezy

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Kezy Syriansson, han är född 2000-09-12. Kezy kommer från Irak men är Syrian. Kezy är en väldigt unik person som tänker på sin framtid rätt mycket. Han har drömt att öppna ett byggföreta. Hans intresse är bilar. Han gillar mest t.ex Bmw, Mercedes och Audi. Kezy är en väldigt arg person som tränar gym och kickboxning. Han ska börja med fotboll inom kort.

Kezy är född i sverige med sin familj. Hans föräldrar är född i Irak. När kezy var 2 år så dog hans bror som var i hans mammas mage. Nu har han 4 syskon Kezy. Kezy var arg person när han var 13 år. Han brukade få jätte dåliga betyg i skolan, han slog läraren och sina klassvänner.

Kezy brukade bråka varje dag. Rektorn Sa att Kezy ska sluta ifrån denna skolan och att han skulle gå i en annan skola då han gjorde mycket problem eleverna blev rädda av honom så att några slutade ifrån skolan.

Kezy har ADHD. När han inte tar sina ADHD tabletter so skötter han sig jätte dåligt t.ex skolan, hemma. När Kezy fick sitt betyg då blev han väldigt arg och ledsen, det stog F på alla ämnen. Kezy när han började 7an så Ville han börja ta skolan jätte seriös.

Han pluggade alltid efter skolan. Han slutade använda våld i skolan. Han forsätta plugga mer och mer. Han gjorde sitt första prov han fick C han blev skit glad. Han jobbade upp sig snabbt i 7an. När han fick sin betyg Blev han så glad och hans familj. Han fick B, C och A inte D eller E eller F längre.

Efter han såg sin betyg börja han tänka på sin framtid. Det han tänkte på och ville bli det han lyckades han blev en byggföretagare.

Kezy är inte rädd av något t.ex döden, skräck. Han är väldigt mogen person. Han kan sina grejer. Kezy vill gifta sig när han blir 25. Han vill ha 3-4 barn max. Kezy har en fin hjärta han hjälper fattiga folk, barn. Han är en glad person.

Han har en stark och stabil kropp med muskler. Han har gymmat i 1,5 år Han vill forsätta. Testade vape, snus och cig och weed. när han var 13. Han var kriminell. Han brukade stulla bilar T.ex Bmw Mercedes, till sitt gäng. Han brukade råna folk med pengar mobiler och väskor smycken.

När han var 13 så körde han bil när han stullade en bil han brukade då köra. När han var 4 år blev hans farfar skjten framför hans ögon han började gråta jätte mycket. När han var 13 så hittade han gärnings männen som döda hans farfar. Han stormade gänget med sina vänner som är med i gänget med batog och slog alla.

Sen så tog han gärnings männen som döda han farfar och slog honom tills han behöver åka till sjukhuset. men istället skjuter en av hans gängvänner honom då dörr han. Kezy Blev stolt och lovade sin farfar att han ska få konskvenser han som döda hans farfar och han fick det till slutt. Kezy slutade med kriminellande och började fokusera med skolan han fick hjälp av socialen tjänsten att han ska sluta med kriminella saker.

Kezy var stolt och lever med sin familj i en villa. Han brukar åka till kyrkan ofta och be för Gud. Han är stolt och en stark mogen grabb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med, bra rp seriös rp, Rolig rp för både kriminella och medborgare. Jag kommer att skaffa vänner ingame. Prata med folk. göra något kul som att jobba tillsammans eller åka till bahamas för att ha kul. Jag kommer bidra många bra saker till Unive Roleplay.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rpa för att ha roligt inte bara rpa för att vinna scenario. Om jag t.ex Blir t.ex skjuten och dör då ska jag inte bli arg för jag förlora scenariot istället ska jag bara skita i de och forsätta ha roligt och rpa med folk som alla andra. Man rpar ju för att ha kul inte bara vinna scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm är att du dödar nån utan att han hangjort något. T.ex du går och dödar nån bara så. Det är rdm, Powergaming är när du blir t.ex skjuten då ska du rpa på skador asså säga ajj ajj typ. Eller om du kör bil och crachar då måste du rpa på skador.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja såklart.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hoppas jag kan bli en av unive spelare. Med vänliga hälsningar Kezy.

Nekad. Endast 1 ansökan per 24h.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka