Accepterad Kezy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kezy

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199524593196/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d3dbe2c

Vad är din discord tagg? mattias018429 eller Kezy.1

Vem var det som bannade dig? Vilgot

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-10-28 232949.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde loud steps jag visste ej att jag hade använt det och att min vän skickade sound packen han sa att det var en bra sound pack så jag littade på honom och använde det i unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in i support för att få hjälp med mitt spel då jag var fast i ett hus vart jag än gick och tog spawnmenu i torget men hamnade också i ett hus. Då hoppade jag i support för att fråga om hjälp. Jag streama min skärm för att bevisa buggen. Sedan ansåg han att jag använde något som kallas loud steps som jag ej vet vad det är men det var nydligen en regelbrott i servern och att den ger dig fördelar i scenario. Då bannade han mig permenent.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja och nej. Jag litade på min vän som sa att den fungerar att använda i unive denna sound packen han skickade till mig. Men den var olaglig i unive. De andra var att jag skulle ej använt det om jag visste att den ej tillåts i unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad förut men för länge sen vet ej. Minns ej mina gamla bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag skipade ladda ner den där olagliga sound packen som min vän scamade mig på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och nej.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart Jag kommer ta det lungt och ni staffs får ta era tid jag kommer ej stressa på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka