Nekad keyzz | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keyzz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marko

Vad är ditt discord namn? ggivenchyy

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Abodi Silähh är en 24-årig grabb som är ny till stan. Han är från Nigeria och flyttade till Sverige med sin pappa när han var 16 år gammal. Han förlora sin mamma när han var 4 år av ebola och därför alltid haft sån hat mot sitt hemland eftersom att han förlora sin mamma till ett av landets farligaste sjukdomar. Därför har han varit känslokall under hela sin barndom, men när han blev äldre så började han kontrollera känslorna och hittade lycka i livet med vänner och släkt. Abodi har bott i stan innan men flyttade ut på grund av olika skäl. Han är lojal och engagerad till sitt arbete, just nu arbetar han som en truckchafför. Sedan liten har han och hans pappa varit själv utan någon mamma so sagt, hans pappa var mekaniker och därmed har han haft en tidig intresse för bilar. Nu när han är tillbaka till staden så vill han jobba på Mekonomen eftersom att det är hans favorit grej att göra. Det är hans framtida planer. Det första han kommer göra när han blir medborgare i staden är att ta intervju i mekonomen och stiga upp i rankerna och tillslut kanske bli Mekonomen Chef! Han är professionell och hanterar olika situationer på bra sätt. Han vill försörja sig själv och få en fru samt barn. Han vill ha det lugnt i livet med tanke på hans fattiga barndom. Vi får se hur långt han tar sig i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Om jag blir medlem kommer jag kunna bidra med bra, roliga och sociala scenarion som blir roliga för båda partena. Jag kommer bidra med rolig rp, skapa långdragna sociala scenarion och allmänt skön samt bra rp. Jag kommer göra mitt bästa för ha roligt i Unive och även sprida glädje i servern geno mitt RP:ande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är väldigt viktigt att båda partena har kul i ett scenario annars vill inte folk rollspela. Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man själv inte alltid behöver vinna scenariot eller spela efter powergaming. Några gånger får man brösta förlust i scenarion så andra parten kan ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja så klart. RDM (Random Death Match), slå eller döda någon utan bakom liggande scenario. VDM (Vehicle Death Match), att man använder sitt fordon som ett vapen. NLR (New Life Rule), att man inte får komma ihåg det bakoliggande scenariot om man dött, inte rpa på det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja absolut, har över 500 timmar på FiveM med olika steam och kan med stolthet säga att jag är erfaren inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, tack för er tid!

Nekad
Anledning:
Ditt discord konto måste vara 2 veckor gammalt

Du får ansöka igen 2024-06-18. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka