Nekad key.123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

key.123

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/1_kkk_/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d210b4c

Vad är din discord tagg? key.23514

Vem var det som bannade dig? lluddee

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag fuskade o inte kunde bete mig,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja hade fuskat på servern i 1 och en halv dag utav dom 3 dagarna jag hann va på servern och senare blev bannad Jag vet fortfarande inte varför jag gjorde som jag gjorde men de som hände det hände liksom och jag blev bannad.Om jag skulle tagit tillbaka de jag gjorde så skulle jag så klart gjort de och jag ber om ursäkt för att jag bröt mot en utav serverns viktiga regel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel som fuskade. De var inget misstag utan jag var full medveten om vad jag riskerade. Jag gjorde fel och de tar jag på mig fullt ut, och har snart varit bannad i nästan 5 månader, och har testat runt olika servers hit o dit och insett att det jag gjorde var respektlöst mot både servern spelarna staffsen o framför allt ägaren som tagit tid och utvecklat servern till en av svergies största rp server och som sagt så har ja insett hur respektlös jag var som fuskade och de kommer inte att hända igen ifall jag någon gång får komma tillbaka

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min senaste ban var säljer vapen och att jag hade fusk jag erkände på min tidigare ban att jag hade sålt vapen för irl pengar men inte fuskat då jag inte hade fuskat och då blev unbannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte ha fuskat på servern det var fel av mig och jag ångrar det på varje ban överklagan jag gör och varje unive stream jag kollar på och har funderat dag in dag ut varför jag gjorde som jag gjorde. det va kul i stunden men efter ett tag så inser man hur dåligt man betett sig och att man slänger iväg sin chans att kunna spela på unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes det har jag. jag kommer att försöka ha så bra rp som jag bara kan förstår att det e många som säger det men vill bara säga det och att jag verkligen håller mina ord. förstår att ni ej kommer att bry er över det men vill bara berätta det på denna ban överklagan. och att absolut aldrig mer fuska på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp vill järna att 320 tar min överklagan

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

gåre it o få ngn rabatt? har ju it gjort sån stor skada ja fuskade bara i en dag o har liksom inte lagt ut montage osv har liksom väntat ett tag efter ja gjort denna överklagan hade inte silent aim på det var endast esp som inte heller e bra men vill verkligen tillbaka utan o behöva betala för de liksom

Senast ändrad:
gåre it o få ngn rabatt? har ju it gjort sån stor skada ja fuskade bara i en dag o har liksom inte lagt ut montage osv har liksom väntat ett tag efter ja gjort denna överklagan hade inte silent aim på det var endast esp som inte heller e bra men vill verkligen tillbaka utan o behöva betala för de liksom
nej det kommer kosta 1990

hur ska man kunna få en andra chans när man måste betala 2000kr för unban? vill ju liksom visa bättre ifrån mig men de blir dock svårt om ja måste betala 2000kr

vill helst att philip320 tar denna överklagan och avgör om han vill att jag betalar eller om han väljer o ge mig en sista chans. skulle vart shysst om du kunde tagga honom här

jag tar den 😄
varför det jag skrev ju klart o tydligt att 320 skulle kolla på den då det var en fd srmod som banna mig och därmed 320 som tagit alla mina andra så jag vill att 320 tar den o sen diskuterar jag med honom. annars kommer vi ej att komma någon vart och annars kommer jag ju behöva göra fler överklagningar.

varför det jag skrev ju klart o tydligt att 320 skulle kolla på den då det var en fd srmod som banna mig och därmed 320 som tagit alla mina andra så jag vill att 320 tar den o sen diskuterar jag med honom. annars kommer vi ej att komma någon vart och annars kommer jag ju behöva göra fler överklagningar.
gör du fler jag kommer ta alla 😄 det är detta som gäller:)

gör du fler jag kommer ta alla 😄 det är detta som gäller:)
men varför ska just du ta dom? när det e 320 som nekat mig o inte du jag vill ju att 320 tar den så att jag kan skriva med honom va e de svåra med det hur enkelt som helst bara tagga honom o låt han ta över det då ja vill diskutera detta me admin uppåt o du bara e mod.

men varför ska just du ta dom? när det e 320 som nekat mig o inte du jag vill ju att 320 tar den så att jag kan skriva med honom va e de svåra med det hur enkelt som helst bara tagga honom o låt han ta över det då ja vill diskutera detta me admin uppåt o du bara e mod.
det är ju fortfarande detta som gäller. du måste betala 1990 det spelar ingen roll vem som skriver det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka