Accepterad key.123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

key.123

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/1_kkk_/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d210b4c eller steam:11000016dc49eff oklar på vilket det e då en e av dom e mitt gamla.

Vad är din discord tagg? key.23514

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: unive ban3.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet ej varför ja fick pban för fuskare/säljer vapen men jag vet ej varför jag fick p ban men jag förstår ju att jag sålde vapen för irl pengar men jag gjorde aldrig det men jag försökte att göra det men förstår ju att ja fick ban för de men ja kommer aldrig ihåg att jag fuskade o vill gärna ha bevis på det så jag förstår anledningen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade en ban för en annan anledning och försökte då få unban och hade gjort flera ban överklagningar. och nu vart jag då bannad först av shabbe o emilia för att jag då försökte sälja vapen för irl pengar som jag förstår helt till men jag förstår ej att jag även blev bannad för fuskare då jag aldrig har fuskat på fivem eller ens köpt eller laddat ner ett fusk och skulle gärna vilja ha bevis på att jag har fuskat på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej. jag förstår varför jag vart bannad för säljer vapen för irl pengar men inte att jag fuskade

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 2 gånger för fearp och en gång för shoot on sight som då va felaktigt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat struntat i att försöka sälja vapen för irl pengar på servern då det e ett väldigt grovt regelbrott på servern men som sagt så förstår ja helt till varför jag vart bannad för den anledningen men inte fuskare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes det har jag. jag kommer att försöka ha så bra rp som jag bara kan förstår att det e många som säger det men vill bara säga det och att jag verkligen håller mina ord. förstår att ni ej kommer att bry er över det men vill bara förtydla det. och som sagt så vill ja jätte gärna ha bevis på att jag har haft fusk. det va allt jag ville säga (:

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka