Nekad key.123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

key.123

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/1_kkk_/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d210b4c

Vad är din discord tagg? key.23514

Vem var det som bannade dig? emilia/shabbe1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-29 044152.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var med i en dc där det va en shop för soundpacks grafickpack osv o de hade byt dcn till en spoofer market där de sålde spoofer o ja va bannad då när ja va med dcn o förstår att det kan se skumt ut alltså att det ser ut att ja försöker spoofa på servern men jag har gjort ett flertal banöverklaganingar när ja var med i den dcn och hade ej buyer rollen jag hade bara medlem inte kund o ja gjorde som sagt flera banöverklagningar/beslutsöverklagningar som vart nekade men tillslut så vart jag unbannad för en händelse som hände förut när jag var på servern ja det ja gjorde för att bli bannad innan ja vart bannad av emilia/shabbe var då fearp som jag då gjorde en banöverklagan som vart godkänd av william.9 och sen när jag skulle in efter ett tag så var jag då bannad av shabbe permanent för anledning punkt och då skrev jag till honom i dc att var det va jag hade gjort då sa han att emilia hade sagt till han o banna mig då någon skrev om någon sålde vapen på unive för irl pengar och då svarade jag honom med jag gör

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vart då bannad för att jag var med en dc där någon skrev om de sålde vapen för irl vapen och då såg emilia det o bannade mig som jag förstår helt o hållet varför hon gjorde det då ja gjorde ett regelbrott på servern som jag verkligen ångrar otroligt mycket och hoppas att jag verkligen kan få en andra chans o visa vad jag gå FÖR!!!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ej en felaktig ban då det var jag som valde att begå ett stort misstag och skriva det och ens ha tanken att gå runt och sälja vapen ingame för irl pengar. jag förstår helt och hållet till varför jag vart bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. yes jag har då blivit bannad ett par gånger innan men ja kommer inte riktigt ihåg alla då jag e bannad och inte kan se mina tidigare bans men kan berätta om de som jag faktiskt kom ihåg jag har då blivit bannad för fearp en gång då jag var i en skottlosning som eskalerades ganska fort och det vart helt och hållet rena dramat vid groovestreet jag blir då nerskjuten och rpar på mina skottskador me /me och /sme och när jag väll ställer mig upp försöker jag fly ifrån platsen via fots och springer upp på ett tak och när jag väll är på taket så ser jag att min kompis i gänget som jag var med i bli nerskjuten och en person som e med det motsatta gänget som vi skjuter mott rikta på honom och då väljer jag ta chansen och rädda min vän och skjuta han som då försöker kidnappa honom så jag skjuter ner honom då kommer det 1 annan person och vi skjuter ner varandra samtidigt jag väljer att ligga kvar och rpa på mina skador med /me och /sme och de väljer ställa sig upp och rikta mot mig och när en av dom personerna springer lite längre ifrån och skjuter mot några andra i mitt gäng som försöker rädda mig och då e andra personen bredivd mig och riktar o skriver /me bär upp och istället för bära mig springer då han till sin polare o han kommer tilbaka till mig och då slutar han rikta på mig dock så hade han sitt vapen öppe men riktade inte och då väljer jag och ställa mig och skjuta han o skjuta hans andra vän som var helt fel av mig då jag verkligen förstog efteråt att det inte var värt det och verkligen ville komma tilbaka till unive och då väljer jag att göra en ban överklagan och då väljer william.9 att unbanna mig och ge mig en andra chans som jag verkligen tog vara på och sen så tänkte jag gå in på servern som ickemedlem och kolla om de vart lite nyare uppadeteringar men då har jag redan blivit bannad av 1shabbe permanent utan anledning på bannen och då väljer jag och skriva till honom och skriva till honom varför jag vart bannad o då skriver han att det var emilias order och banna mig permanent då skriver jag till emilia och frågar varför då svarar hon att jag skrivit i en discord att jag någon har sökt en person som säljer vapen för irl pengar på unive och jag skrev att jag gjorde det som jag verkligen ångrar. och jag har diskuterat detta med emilia och hon har sagt att det tyvär ej finns någon chans o bli unbannad genom en banöverklagan och då diskuterar vi lite mer och hon skriver att hon tycker att jag kanske kan få en chans o göra en banöverklagan och jag valde då o ta den chansen o göra en mer utvecklad o mer fattade överklagan (: hoppas verkligen jag kan få den chansen nu emilia och verkligen visa vad jag går för!!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skita i det och tänka om på vad jag skriver och tänka om de verkligen e värt o bli bannad för en så korkad och dum ide.

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes det har jag verkligen att ta chanserna man får och ta vara på den för unive kommer inte alltid att vara öppen och att jag verkligen tar vara på den tiden jag får på unive. det var allt jag ville skriva i min överklagan jag hoppas verkligen att jag kan få en andra chans!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka