Nekad key.123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

key.123

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/1_kkk_/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d210b4c

Vad är din discord tagg? key.23514

Vem var det som bannade dig? 1shabbe/emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-10 220817.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var med i en dc där det va en shop för soundpacks grafickpack osv o de hade byt dcn till en spoofer market där de sålde spoofer o ja va bannad då när ja va med dcn o förstår att det kan se skumt ut alltså att det ser ut att ja försöker spoofa på servern men jag har gjort ett flertal banöverklaganingar när ja var med i den dcn och hade ej buyer rollen jag hade bara medlem inte kund o ja gjorde som sagt flera banöverklagningar/beslutsöverklagningar som vart nekade men tillslut så vart jag unbannad för en händelse som hände förut när jag var på servern ja det ja gjorde för att bli bannad innan ja vart bannad av emilia/shabbe var då fearp som jag då gjorde en banöverklagan som vart godkänd av william.9 och sen när jag skulle in efter ett tag så var jag då bannad av shabbe permanent för anledning punkt och då skrev jag till honom i dc att var det va jag hade gjort då sa han att emilia hade sagt till han o banna mig då någon skrev om någon sålde vapen på unive för irl pengar och då svarade jag honom med jag gör det o ja var bannad då av william fortfarande och sen vart ja ju som sagt godkänd och jag skrev till emilia i pm var det jag hade gjort o då skrev hon att ja blev bannad för det jag skrev i den discord servern och jag vill bara säga att jag aldrig har sålt något vapen på unive för irl pengar och jag vet att det jag gjorde var hundra procent fel och jag verkligen ångrar det jag gjorde. och jag har tröttnat på att ha en sån skott rp hela tiden o faktiskt velat rpa seriöst i flera veckor men då jag redan var bannad av william.9 då och jag gjorde ju somsagt en banöverklagan som vart godkänd och när ja skulle gå in så var ja bannad 1shabbe/emilia och jag kanske skriver lite otydligt men hoppas ni förstår det jag skriver. men ja som sagt jag förstår till hundra procent att det jag gjorde var riktigt fel och hoppas verkligen att du kan ge mig en andra chans o visa att ja kan ha en rolig o social rp istället för o bara skjuta hela jäkla tiden men som sagt så förstår jag till hundra procent att du kanske nekar mig. och jag vet att jag skriver lite samma sak i nästan varje mening men jag har inte så mycket mer jag vill skriva bara att jag verkligen vill ha en andra chans o då jag kan visa att jag kan ha en så mycket roligare rp (:

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vart då bannad för att jag var med en dc där någon skrev om de sålde vapen för irl vapen och då såg emilia det o bannade som jag förstår helt o hållet varför hon banna då ja gjorde ett regelbrott på servern som jag verkligen ångrar otroligt mycket

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ej en felaktigt ban då jag verkligen gjorde ett otroligt dåligt beslut och skriva ut sånt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för fearp och jag har då tagit mycket mer lärdom av den banen o faktistk kan visa att jag kan ha en riktigt bra rolig och social rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? yes att ja inte ska skriva sånt o tänka på vad jag gör i framtiden o följa servern regler

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes (:

Har du läst våra regler? yes

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka