Nekad KexMust | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KexMust

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/guammaug/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Sundström

Vad är ditt discord namn? Wille#2516

Vad är ditt födelsedatum? 8 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof, han är en Svensk- Somalisk man på 25 år född i Göteborg på Capio Lundby Närsjukhus. Hans mamma Är ifrån Somalia och hans pappa från Sverige. Han är född i en familj med inte så stor ekonomi då hans Mamma blev sparkad från jobbet på grund av sin bakgrund, hon vill därför alltid att Olof ska få den bästa uppväxten någonsin även om det är svårt, hon fick på det sättet ett drog problem och dog av en överdos när Olof bara var 7 år gammal. Han svor för sig själv att göra hans mamma stolt varje dag och att aldrig misslyckas med det han gör, men det går sådär då han har många kompisar som göra dumma grejer, han valde därför att flytta in till Multistaden för att få en bra framtid där han kan träffa andra vänner och göra hans mamma stolt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli White listad på denna server eftersom det är den ända servern jag spelar på och jag gillar iden att bli White listad för jag då får möjligheter till andra saker jag inte kan göra annars samt jag ökar mina upplevelser inom RPn. Samt försöka bidra till en bättre upplevelse åt nya spelare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det här är den mest seriösa RP servern som jag spelat på. Jag hoppas på att jag kan bidra till en bättre serv. och kunna på så sätt träffa nytt folk på vägen.

Hur hittade du Multistaden? Jag spelade en hel del fiveM under sommaren 2020 och jag började få med mig kompisar som började tycka om Rp och det var då våra ögon riktades mot multistaden och sen jag hittade servern så har jag spelat ungefär varje dag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt, det är väldigt kull med RP och jag hoppas att få med mig mer skönt folk som jag kan spela med på vägen, det är nämligen så jag träffat dem flesta jag känner till denna dag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Faktiskt inte, jag spelade en del rosberget förut men det var nu ett tag sen eftersom vi hittade multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka