Accepterad KexMust | Ban överklagan [Ask1und]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

KexMust

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/guammaug/

Ditt Hex-ID: 11000013ac439c6

Vad är din discord tagg? wille#2516

Vem var det som bannade dig? Redz

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag slog en person

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag spawnade in så hade jag på mig börjar kläderna och jag trodde bara det var en bug men när jag gick runt och pratade med folk så såg dem inte mig, jag var osynlig och jag skulle kolla ifall vad som skulle hända ifall jag slog dem och då blev jag bannad för sunt förnuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var definitvt jag som gjorde fel och jag ber så hämskt mycket om ursäkt

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer nästan inte ihåg eftersom det var när jag var ny till servern och inte läst reglerna men nu har jag det och vet vad jag gjort fel, det är lite opassande att jag har blivit bannad eftersom jag vill fokusera mer på seriös Rp jag är hemskt ledsen över mitt misstag och jag hoppas jag blir unbannad för det roligaste jag vet är att spela på multistaden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt slagit en person för att se ifall vad som skulle hända

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och jag är hämskt ledsen

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka