Nekad kexhyfsad1337 | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kexhyfsad1337

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/hyfsad_

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Lindberg

Vad är ditt discord namn? hyfsad#6666

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2004

Berätta om din karaktär. Robin Andersson är född 1980-08-22 i Karlskrona tillsammans med sin familj bestående av mamma pappa och sin lillebror Adam.
Robin familj var en så kallad medelsvensson familj som inte stack ut mer eller mindre än någon annan.
Robin har alltid velat hjälpa folk och sen han fått veta vad en polis är är det inget annat som stått på agendan än att just bli polis men tyvärr så ändrade detta på sig under Robins uppväxt.
Robins far jobbade som polis och hans mor jobbade som sjukvårdare.
Så Robin tänkte att han skulle bli polis och fick upp ett mål att bli en framgångsrik polis.
I hemmet var det väldigt lugnt och allting var väldigt bra men redan som liten hade Robin inte mycket kompisar han är en väldigt social kille som är väldigt lojal för sina vänner.
När Robin gick i sjunde klass började Robin hänga med Alex väldigt mycket.
Alex va kanske inte av samma kaliber som Robin dvs Alex var lite av ett problem barn.
En gång i skolan ville Alex att Robin skulle ta hans väska o vänta på honom medans han uträttade sina behov.
Under tiden som Robin står och väntar hör han en hund skälla och såg hans far komma emot honom med en polishund.
Hans far sökte igenom väskan o hittade en påse med marijuana, Robin sa direkt att det inte var hans väska och att han väntade på Alex som gick på toa.
När Alex kom ut så gick han fram till Robin och blev sedan arresterad av polisen pga inehållet i väskan.
Alex erkände allt för att inte sätta Robin i klistret då han visste vad hans mål i livet va.
Efter att polisen hade tagit Robins enda vän och socialen hade skickat iväg han till ett LVU hem ville Robin inte bli polis längre eftersom han kände att de tog hans enda vän ifrån honom.
Robin tog sig igenom skolan med goda betyg och i 9an sökte robin in till gymnasieutbildningen "vård och omsorg". Robin matade av dessa år utan några som helst problem med ambitionen att en dag få hjälpa till.
Efter tre år på gymnasiet vidareutbildade han sig till ambulanssjukvårdare.
Robin fick senare ett jobb där han stormtrivs och kunde inte vara gladare över sin väg i livet.
strax där efter flyttade hemifrån, Robin älskar verkligen sitt jobb på grund utav att han hjälper folk och även att han kan va väldigt utåt prata med folk och även lära känna sina patienter.
Robin har även "Anuptafobi" Rädsla för att förbli singel men även "Genofobi" Rädsla för sex vilket gör det jobbigt i många situationer i kärlekslivet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag har hört att det är seriöst RP (mestadels) och för att kunna spela med mina vänner samt göra roliga scenarion med nya personer.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att mina vänner spelar här och det verkar vara bra RP vad jag har sett änsålänge.

Hur hittade du Unive? Genom mina vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med mitt RP är att alla ska ha kul, alltså inga scenarion som endast går för att vinna då jag tycker att alla ska ha lika kul inom sitt rpande.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Endast att ha kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Nekad, intervju ej hållen inom 48h.
:unive:

Tillbaka