Nekad kexchoklad | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kexchoklad

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? kexchoklad2

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anders johansson. Han växte upp med att vara rik och ha många kompisar. Han levde drömlivet. Men en gång på skolrasten ringe hans mamma. Hon sa vi har tappat nästan alla våra pengar! Anders blev i chock. Han älskade sitt liv och ville ej ändra på det. Hans mamma förklarade att dem tappade pengarna eftersom det var nån som hade tagit derars bank kort med alla pengarna! Men Anders acepterade det. Han tänkte jag har kvar mina kompisar och det är de som räknas. Han gick lungt och berättade det han hade hört till sina kompisar. dem blev även i chock men de lossades som ingeting men inombords så tänkte dem nu ska jag ej vara vänn med Anders. jag använde han bara för sina pengar. Anders var 13 när detta hände. Men efter några dagar så märkte han att alla undvek han. Anders visste ej vrf. Han ringde sin bästa kompis och frågade vrf dem unvek han. Han sa vi vill ej vara med dig för att du är inte rik längre. Nu blev Anders ledsen. han slängde sig ner på sängen och grät. han somnade till slut. han drömde livet som en polis. han ville bli Sequritas. Han vaknade och dirket började han googla upp saker om Sequritas och fick det som ett intresse. han fortsatte så och nått år senare så gick han ut utbildningen för Sequritas. Han var väldigt glad och han hade tänkt ta en Sequritas intervjuv i en stad som hette Unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå sammt roliga scenarion för alla parter på servern även om man är krim, polis, medlem eller icke medlem OSV.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska inte bara tänka på sin egen vinning utan även tänka på motpartens vinning och att det ska vara roligt för båda parter. man ska också inte bara rollspela för att vinna alla scenarion utan ibland så måste man förlora också så att det blir roliga scenarion för båda parter.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM det betyder random deathmatch det är att du dödar eller skadar någon utan ett förebyggande scenario. Powergaming det betyder att du tillexempel krockar och du kör vidare utan att RPA ptyp super krafteå det alltså du använder dig av r ig. NLR det betyder att om du dör i ett scenario så kan du inte komma tillbaka till samma plats och döda personen bara för att du vill ha revenge

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har mycket erfarenheter inom rollspel då jag har spelat på många servrar innan tillexempel unive och vation.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad, tjatar på staffs om att ta hans intervju och försöker snabba på sitt ärende.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka