Accepterad kexchoklad | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kexchoklad

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? kexchoklad2

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2010

Berätta om din karaktär. Anders Johansson växte upp i Malmös mångkulturella område, där han från tidig ålder såg olika sociala utmaningar. Redan som 15-åring var Anders väl medveten om samhällets våldsamhet. Han lärde sig vägen och den rätta vägen i en stad där brott och kaos är en del av vardagen.Trots problemen han möter är Anders alltid fokuserad på att göra något bra för samhället. Han hade en passion för att bidra till säkerhet och välbefinnande och arbetade hårt för att få det att fungera. Med en stark vilja att hjälpa andra fick Anders i unga år en grundutbildning inom säkerhetsbranschen. Anders såg Securitas som en möjlighet att använda sina kunskaper och erfarenheter för att skapa verklig förändring i sitt samhälle. För honom handlar det inte om att följa regler och regler, utan om att skapa en känsla av trygghet och tillit i sin stad. Redan i unga år var vetskapen om att han kunde bidra till att göra Malmö till en tryggare plats för alla dess invånare något som brann i honom. Med energi och en stark vilja att förbättra samhället är Anders Johansson redo att ta över säkerhetsbranschen och bli Malmöbornas främsta beskyddare även efter 15 år. min karaktär kommer vara 28 ig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå, roliga scenarion på servern för alla parter. och kanske på nått sett hjälpa servern med till exempel rapportera olika buggar och lalliga spelar som inte kan bete sig OSV. men annars så vill jag bara komma tillbaka till unive för att det är en riktigt bra server med bra kvalitet på alla sätt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte bara ska spela för sin egen vinning i ett scenario utan man ska spela för alla parter alltså att alla ska få ha det roligt och vara bidragande i ett scenario. till exempel på ett bankrån så ska man inte bara fokusera på att klara av det utan att också göra ett roligt scenario för alla som är med.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? COPBAIT det betyder att man försöker få polisens uppmärksamhet medvetet till exempel köra mot rött framför en polis. FEARRP det betyder att om man till exempel är kidnappad under vapen hot så ska man värna om sitt liv och rpa att man är rädd. RDM random dethmatch det betyder att man dödar eller skadar någon utan en anledning-

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har mycket erfarenheter inom rp då jag har rpat i snart 2 år och under den tiden så har jag hunnit lära mig mycket inom roll spelandet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka