Nekad kewinski | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kewinski

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/060414-180305/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kewin Wojtuch

Vad är ditt discord namn? kewan#8451

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2000

Berätta om din karaktär. Han är snäll och omtänksam, hannhsr alltid varit händig,Han höll på med fordon, laga dom trimms dom när han var yngre och fortsätter med det, han e Halv svensk och halv polsk, men bor i sverige, han flyttade runt många gånger när han va liten med sin mor, sen med sin mor och styvfar, hans far dog när han va 3 år gammal, han fick en snäll styvfar när han va 5 år, har inte hittat på så mycket skit I yngre dagar, önskar ett jobb som mekaniker. Är 23 år gammal. Alltid älskat fordon, har okej betyg ifrån skolan, han gick som mekaniker i gymnasiet, han önskar att äga en gammal volvo med en trimmad cummins diesel motor. Han önskar en fru med barn i framtiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har letat efter en bra rp server och har nu spelat på unive ett par dagar och trivs bra på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? träffa många trevliga människor när jag först gick in på unive så jag blev helt fast att spela på den servern. och tycker att unive är en seriös rp server.

Hur hittade du Unive? Jag blivit tipsad av många av mina kompisar som har spelat på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Sprida glädje och att ha det roligt, spela lite som verkligheten

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att få ett jobb som bilmekaniker och att tjärna pengar så jag kan köpa mig en 740

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej har letat efter en bra server

Nekad, utveckla och gör en ny om 24h
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka