Accepterad kewanoski | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kewanoski

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198135510916/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? KEWANOSKI (=#6138

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Karaktär Story: Daniel var som sagt i skolan och tog det på allvar han var en skötsam grabb i skolan 1-6 på hans skola så fanns det två skolor en för 1-6 och en till 7-9 efter han gick ut 6an så skulle han nästa år börja i 7 an och såg fram åt de han pluggade mycket på sommaren så han skulle palla med 7an men sedan va det dags och börja i 7an han va ganska nervös men det gick bra han hamnade snabbt med de “coola” grabbarna i klassen men han kommer snett han börjar va med dom grabbarna i klassen och kommer snett dom började röka och sedan i 8-9 så hoppade dom grabbarna av skolan Daniel tänkte va ska dom göra nu jag vill me göra de jag pallar inte plugga mera nu så han började med att hoppa av skolan och sedan följa med dom coola grabbarna dom sålde droger och tjänade pengar på det han började och därifrån så började han sälja droger med dom grabbarna och sedan tjänade pengar på det sedan hörde vi inte mer om Daniel de enda vi vet är att han flyttade till Spanien och sedan vet vi inte mera.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker ni ska whitelista mig för att jag är en duktig rp:are som kan regler med mera. jag har rp:at ganska länge på olika serverar. Jag håller rp nivån hög och
följer alltid reglern aoch respekterar staffs. Jag lyssnar på staffsen och tjafsar inte emot dom. Jag kommer att vara väldigt aktiv om jag får whitelist på servern.
Jag har rp:at på många andra serverar under en lång tid. Jag har spelat på både whitelistade servrar där det är 14+ och serverar där det inte är whitelist alls och veta alla regler inom rp.
jag har gjort många bra scenarion som polis och som kriminell. (med olika karaktärer). Jag vet vad man ska tänka på om man är polis och hur man ska tänka när man är kriminell.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? ör att jag har fått rekommendationer om denna server och att det är bra rp. Jag vet flera som har spelat på denna server och dom har tyckt att den har varit bra. Jag tog en paus ifrån rp och ska nu börja igen och letar därför server och Multistaden verkar som en väldigt bra servern med aktiva och duktiga staffs mm

Hur hittade du Multistaden? Jag har spelat på denna servern länge innan men sedan slutade jag helt inte bara på Multi jag slutade spela på min dator helt jag kommer inte riktigt i håg hur jag hittade den men jag tror jag bara blev rekommenderad av folk om multisadeb när den va nystartad alltså

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att alla ska tycka det är kul. Man ska göra scenarion så att alla som berör scenariot tycker är kul. Man behöver inte vinna ett scenario för att tycka det är kul. jag bidrar med det bästa jag kan för att bidra till att alla på servern ska ha kul i alla scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope jag spelar bara på multisraden 100% all time multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka