Nekad kewanoski | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kewanoski

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198135510916/

Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? KEWANOSKI (=#6138

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2003

Berätta om din karaktär. Karaktär Story: Daniel var som sagt i skolan och tog det på allvar han var en skötsam grabb i skolan 1-6 på hans skola så fanns det två skolor en för 1-6 och en till 7-9 efter han gick ut 6an så skulle han nästa år börja i 7 an och såg fram åt de han pluggade mycket på sommaren så han skulle palla med 7an men sedan va det dags och börja i 7an han va ganska nervös men det gick bra han hamnade snabbt med de “coola” grabbarna i klassen men han kommer snett han börjar va med dom grabbarna i klassen och kommer snett dom började röka och sedan i 8-9 så hoppade dom grabbarna av skolan Daniel tänkte va ska dom göra nu jag vill me göra de jag pallar inte plugga mera nu så han började med att hoppa av skolan och sedan följa med dom coola grabbarna dom sålde droger och tjänade pengar på det han började och därifrån så började han sälja droger med dom grabbarna och sedan tjänade pengar på det sedan hörde vi inte mer om Daniel de enda vi vet är att han flyttade till Spanien och sedan vet vi inte mera.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag ska bjuda på en fantastisk rp och däremot en rolig rp och det vill ni inte missa (:

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? som sagt kommer jag till föra en bra rp nivå och en skon och rolig jag satsar bara på rp nivån och inget om makt eller om bilar, pengar ovs

Hur hittade du Multistaden? jag har spelat här sen någonstans i 2019 eller 18 jag kommer inte riktigt ihåg när det var med det va ett bra tag sen som jag började spela på multi and i love it !!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få träffa nya människor som har samma inställning och mål med rp som jag. Vill även utveckla mina egna kunskaper att hjälpa till och föra en konversation med personer jag aldrig träffat. och att bara ha ku lcoh ändp liksom tänka på vad man gör och följa alla regler

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope bara multi som gäller !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka