Accepterad kewanoski | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kewanoski

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198135510916/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? KEWANOSKI (=#6138

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle han är 32 år gammal och är en man som är ambitiös och en snäll och omtänksam person. Han blir lätt arg han har en kort stubin ibland men det är inte ofta.

Olle gick i skolan från 1 till 7 allt gick bra med skolan och betygen i skolan han fick godkänt på alla ämnen men Olles kompisar dom va helt tvärtom dom var jobbiga i skolan och fick inte godkänt i skolan Olle gjorde det han inte skulle göra han gick med gänget allt gick ner hans betyg gick ner och sedan i 7 an så började han röka och blev stökig så olle hoppade av skolan och gick med sina kompisar och dom gick till det kriminella livet dom hade vänner som var ledare i gäng där olle bodde olle gick med och blev en så kallad springpojke han jobbade åt dom och fick pengar det var bra för olle men han insåg inte att det var olagligt men sedan efter 3 år så fick han chansen att ändra allt så han tog det valet och började ändra allt han började plugga till polis och börja komma in till samhället igen just nu så ska han snart få en anställning hos kåren i polisen.
Mål är att han ska komma igång att komma tillbaka till samhället igen och komma till ett jobb och börja tjäna pengar.
Vad för intresse olle har och haft kan man säga han gillade att spela fotboll och bara hänga och göra lite bus med sina kompisar när han va ung men nu så kan man säga att hans intressen är at bara ta det lugnt och jobba och försöka komma upp på benen igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem för jag kommer bidra till ett seriös och bra rp jag kommer alltid och alltid valt min rp stil att aldrig tillexempel köra i 300 i mitt i stan som folk gör ibland jag kommer alltid lyssna på stafs, admins mm.. och lyssnar alltid på alla och tar åt mig kretik.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som fick mig att börja spela på servern från hela början va att ni hade en bra och stor grupp som spelar på servern och 80-90% av spelarna är helt seriösa med rp nivån och allt.

Hur hittade du Unive? jag kommer inte riktigt ihåg hur jag hittade denna servern eftersom det va så länge sedan men jag kommer i håg att ni hette multistaden då och jag bara sökte på svenska serverar på fiveM kommer tror jag och sedan på något sätt fasande jag på just er jag har spelat på flera flera servrar innan men antigen har dom lagts ner eller så har det bara varit dåliga servrar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mål kan man säga att jag vill öka min rp nivå till max nån dag och bara försöka utveckla min och andras rp alla startar någonstans så vill hjälpa dom som inte kommit så långt med rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? på unive är mina mål att komma upp i samhället och bygga kontakter och vänner jag också bli polis och komma upp i "rank" där

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte alls några det är bara Unive jag spelar på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka